piątek, 31 sierpnia 2012

Mydło do włosów z Lawendowej Farmy.

Dzisiaj przyszło do mnie takie coś:



Jest to ręcznie robione mydło, które można używać zarówno do mycia ciała, jak i stosować jako szampon. Ja wybieram to drugie użytkowanie. Ostatnio moje włosy wypadają na potęgę i nie przesadzę, jeśli powiem, że straciłam co najmniej jedną trzecią. Sama się dziwię, że jeszcze nie jestem łysa. Nie wiem, co to spowodowało, powodów mam trzy: stres, na którego ostre dawki byłam narażona od początku czerwca, jedwab do włosów, który używałam pierwszy raz w życiu, czy szampon Klorane z pokrzywy, który kupiłam w nadziei, że coś tak naturalnego powinno mi przecież pomóc :/. Miałam wrażenie, że po zastosowaniu owego szamponu, włosy zaczęły wypadać jeszcze gorzej, dlatego przestałam nim myć, niemniej jednak potem sobie przypomniałam o jedwabiu, który jakoś zapomniałam stosować, a też go przez niecały miesiąc używałam. Prawdy się nie dowiemy, gdyż nie zamierzam ponownie ryzykować. Teraz robię wszystko, by włosy uratować.

Na jednym z blogów znalazłam informację o Lawendowej Farmie i asortyment tego jakże uroczego sklepiku wprost mnie... zauroczył ;). A już jak zobaczyłam to mydło "Trzy Korzenie", wiedziałam, że koniecznie muszę je wypróbować na swoich włosach.

Skład ma taki:
olej kokosowy, oliwa (macerat korzenia pokrzywy i łopianu), olej rycynowy, odwar z korzenia pokrzywy, łopianu i mydlnicy, olejki eteryczne: herbaciany, lawendowy, rozmarynowy, wodorotlenek sodu, woda.

Prawda jak rzadko spotyka się produkty o aż tak naturalnym składzie? Bardziej już nie można :D.

A tak mydło wygląda bez opakowania.


Jest to zwykła szara kostka, która pachnie mocno ziołami i olejkami, najmocniej wyczuwam lawendowy. Jest to zapach dość przyjemny, chyba że ktoś wybitnie nie znosi olejków eterycznych lub ziół. Mnie się podoba i ogromnie jestem ciekawa jego działania. Jego składniki działają odkażająco, przeciwłupieżowo, powstrzymują wypadanie włosów. Dzisiaj je użyję, ale o skutkach jego stosowania wypowiem się za jakiś czas.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany naturalnie wyrabianymi mydełkami lub balsamami, a powiem, że "Lawendowa Farma" ma ich ogromny wybór, to tutaj jest link: www.lawendowafarma.pl Mydełka są zwykle w cenie 10zł, z przesyłką wychodzi dość drogo, ale polecam wzięcie z kimś kosztów przesyłki na pół (czy więcej części ;)), wyjdzie taniej :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz